Avatar billede syntaxen Novice
24. april 2011 - 09:00 Der er 1 kommentar

Server forsvinder fra Netværk

Hejsa. Jeg har et netværk kørende hvori der er en server 2003 R2.
Den kører bare på arbejdsgruppe og ikke domæne.
Jeg kan gå ind under stifinder/netværk og se serveren, og den vej tilgå de delte filer. Men hver gang jeg tænder for noget andet der også bruger netværket, det være sig bærbar eller printer eller noget helt tredje som også kan ses under netværk, så forsvinder serveren fra listen. Og den kommer først tilbage et pænt stykke tid efter at alt andet har været slukket. Hvordan kan det være?
Avatar billede syntaxen Novice
09. maj 2011 - 22:11 #1
Er der virkeligt ingen der har en ide?