Avatar billede hofix Nybegynder
26. april 2011 - 05:13 Der er 4 kommentarer

meget akut hvilken pc skal jeg vælge (hurtig og enkelt svar)

hej jeg har står mellem at skulle vælge hvilken bærbar jeg skal ha', og det skal helt bestemmes meget AKUT formålet er at den skal være vildt god til at spille på (ved godt mange ikke mener at bærbar er til gaming)

okay her er kandidaterne

fujitsu
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=4961508

lenovo
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=6328923

formål KUN gaming og måske en smule film hurtig svar tak!
Avatar billede wanze Nybegynder
26. april 2011 - 05:57 #1
Hvis du vil have en kvalitetscomputer, der kan holde i mange år, så tag Lenovo. Hvis du derimod bare vil have en bærbar med høj ydelse, der sikkert også larmer og overopheder, så tag Fujitsu.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
26. april 2011 - 06:14 #2
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
26. april 2011 - 08:03 #3
Lenovo, helt sikkert.
Avatar billede holmmorten Novice
26. april 2011 - 10:49 #4
Laptops lavet specifikt til erhverv, som Lenovo/IBM tidligere rettede sig mod, var ofte væsentligt dyrere og med dårlige specifikationer i forhold til "consumer-laptops" - men tilgengæld med langt højere holdbarhed, samlekvalitet og bedre komponenter (ikke mindst batterierne). Derfor ser man ofte en ringere materiale- og samlekvalitet i consumer modellerne.
Mit indtryk med Lenovo er nu, at de også gerne vil have en bid af kagen til det private pc-marked - derfor producerer de nu også pc'ere med dedikeret grafikkort, Glossy-screens osv til langt bedre priser end før hen - derfor tror jeg også, at de nu ikke længere adskiller sig væsentligt i kvaliteten i forhold til mange af de andre modeller (hvis man altså ser bort fra de modeller, som de fortsat producerer målrettet til erhverv).
Mit indtryk af Fujitsu-Siemens er, at de generelt er af god kvalitet men jeg vil til enhver tid anbefale, at man bevæger sig ned i butikken og føler på varen