Avatar billede hb5v6 Nybegynder
26. april 2011 - 10:23 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Navn til kitesurfing klub

Hey Eksperter :)

Kan i hjælpe mig her.. med en masse gode navne til en Kitesurfing klub i Danmark - men skal kunne begå sig internationalt.

Ord der er relevante for sporten:
wave
wind
jump
looping
handlepass
railey

osv.

Ordet kite, ville være ideelt at passe ind.

Håber i har nogle fede forslag
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
26. april 2011 - 10:26 #1
http://www.abc-of-kitesurfing.com/kitesurfing-dictionary.asp

Her er en ordliste med slang i sporten, kunne være noget kunne passe ind i et sjovt ord..

Evt. oversat til latinsk, hvis det lyder fedt. Der må gerne være en idé bag navnet.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
26. april 2011 - 10:31 #2
gone with the wind
wind-riders
air-riders
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. april 2011 - 11:33 #3
KiteRider og så et logo ala KnightRider. :o)
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
26. april 2011 - 11:38 #4
gode ideer, bare bliv ved :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. april 2011 - 11:48 #5
Danish Kite Riders
Danish Riders (lyder måske lidt som en motorcykelbande)
The Nordic Wave
Kite Jumpers
Avatar billede jernrosen3 Forsker
27. april 2011 - 13:25 #6
Hmmmmmmmmmm ???

Forslag til logo er ikke ok med dig : se http://www.eksperten.dk/spm/933924

Og nu beder du om hjælp til navn på ny klub ?

Det er altså ikke særligt pænt at bede hjælpsomme mennesker om hjælp, når du gør det på denne måde !!!

Jeg har faktisk siddet og brugt timer på et logo til roskildewindsurferklub; men jeg gider squ ikke være til grin på denne måde.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
27. april 2011 - 13:29 #7
og 1755 point ude !!!!

Ikke ét spørgsmål er nogensinde blevet besvaret !!!!
Avatar billede jernrosen3 Forsker
27. april 2011 - 13:30 #8
sorry - var lidt for hurtig - men mange spørgsmål er ikke belønnede
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
28. april 2011 - 12:38 #9
hvor er dine forslag til klubben, jernrosen? Har ikke kunne bruge et eneste af dem i den anden tråd og håber jeg heller ikke de har regnet med?

Og hvad har det med dette spørgsmål at gøre?
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. april 2011 - 12:46 #10
hb5v6: Jeg tror jernrosens indlæg, skal forståes sådan, at hvis ikke kiteklubben hedder RoskildeKiteKlub, så har det været spild af folks tid, da du jo netop har efterspurgt et logo til en klub med dette navn.
Er det 2 forskellige ting, så er jernrosen måske lidt hårdt ude med riven.
Men hvis ikke, så er du da bestemt på gale veje.
Og samtidig har jernrosen jo også en god pointe ang. dine 1755 point du har ude.
Se at få lukket dine spørgsmål, nogle må være besvaret eller mangler måske input fra dig.
Og det er folk som hjælper dig gratis og ikke omvendt, så bevar en god tone.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
28. april 2011 - 23:41 #11
At jeg har efterspurgt et logo i en anden tråd har intet med dette navn at gøre. Tråden er som beskrevet lavet for at få ideer til et mere internationalt navn i anden sammenhæng.
At jeg har spørgsmål ude mv. har heller intet med denne tråd at gøre.

Ser og håber ikke at se mere støj fra jer ang. dette.

Nok om ovenstående.

---

Tak for de hidtil gode forslag. Også dig jakobdo. Nogle af dem er skrevet ned og kommer med til forsamling. Håber på flere guldkorn?
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
01. maj 2011 - 15:47 #12
Vi har fundet vores navn, tak for forslag til jer andre :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. maj 2011 - 18:48 #13
Og hvem vandt, andre end dig ?
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
07. maj 2011 - 22:15 #14
Vi kunne desværre ikke bruge nogle af navnene, men fandt på et andet steds.
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. maj 2011 - 22:20 #15
Hvad blev navnet ?