Avatar billede roz Nybegynder
28. april 2011 - 13:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2010 vil ikke vise "hoved vinduet"

Hej,
jeg har et problem med Outlook 2010 på Windows 7. Hver gang jeg forsøger at starte programmet bliver det blot aktiveret på proceslinjen men uden at vise selve programmet. Når jeg holder musen over for at vise åbne vinduer viser den bare et blank vindue med et gult ikon i midten og med titlen "Inbox - Outlook Data File - Micr".
Jeg kan altså ikke komme til at se min inbox men kan sagtens højreklikke på ikonet i proceslinjen og få vinduer til nye beskeder, kontaktpersoner osv. frem.
Ligeledes kan jeg gå ind i indstillinger denne vej.

Jeg har både prøvet at reparerer data filerne og selve outlook, såvel som prøvet at afinstallere og geninstallere. Intet har virket.

Det skal lige siges det virkede for et par dage siden men holdt så pludseligt op. ALLE ideer er meget, meget velkomne! :)
28. april 2011 - 13:53 #1
Her er en idé - Som du har fået at vide før ->

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/roz - Point ude: 2.720 ? Du vil få mere FEEDBACK hvis du selv giver FEEDBACK på dine tidligere spørgsmål !!!
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

---

Derefter kan du - måske - få fidusen fra os ...
Avatar billede vejmand Juniormester
28. april 2011 - 14:31 #2
Du kan evt. prøve at lave en systemgendannelse, fra før problemet opstod. Den kan altid fortrydes, hvis det ikke funker.

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/What-is-System-Restore
Avatar billede Fero Nybegynder
28. april 2011 - 14:33 #3
Som #1 nævner.. Gør lidt, for at få gjort noget.

Men prøv at starte outlook i "kør" med /resetnavpane efter. Altså feks:

"C:\Program Files\Microsoft Office\Office11\Outlook.exe" /resetnavpane
Avatar billede roz Nybegynder
28. april 2011 - 14:38 #4
#1 Konstruktivt indeed.

#2 Vidste ikke den kunne fortrydes - giver det lige et forsøg.

#3 Har beklageligvis prøvet uden nogen ændring.
Avatar billede roz Nybegynder
28. april 2011 - 19:39 #5
Blev til 2007 i stedet - Lukker