Avatar billede fqthjoe Nybegynder
30. april 2011 - 08:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Script til medlemsregistrering

Hej eksperter,
Vil høre om I kan anbefale et script ( ved godt man google, men tænkte, at nogen kunne anbefale/havede erfaringer med et).
Det er som følger:
Jeg opretter en brugere med username/password, herefter logger de på og selv udfylder adresse, postnr., land (via dropboks), afkrydsningsfelt fodbold/håndbold/.... og en del andre felter. Og det kun deres egen profil de kan redigere. Men så skal de kunne søge via en formular blandt alle der er oprettet.. F.eks. kommer alle søgefelter frem som findes i deres profil.. og så kan man søge f.ek.s på Dansk, og vupti finder den alle poster der opfylder dette krav.

Er der nogen der kan hjælpe mig på vej.. Eller mon det er helt fra bunden det skal laves ?

/THJOE
Avatar billede nissen2630 Novice
30. april 2011 - 08:42 #1
Du kan tage et kig på dette 'GAMLE' login script:
http://www.evolt.org/node/60384

Det er meget let at tilpasse og har en masse funktioner.

Har selv brugt der rigtig meget.
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
30. april 2011 - 13:51 #2
Super. Takker ... det ser kanon ud :-)
Tjekker det senere....
Vender tilbage...
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
30. april 2011 - 20:32 #3
Har lige kigget hurtigt på det. Det ser da rigtigt godt ud.
Jeg leger lige videre med det i morgen...
Skal lige finde ud af at add'e nye felter i basen, og udtrækket samt at de kan se hinandens informationer uden selvfølgelig at kunne ændre i hinandens informationer... Men mon ikke det går an.
Smid et svar så du får points... Og måske hvis jeg går istå, kan du hjælpe mig for yderligere points ;-)

Tak for det flotte link.

/Thjoe.
Avatar billede nissen2630 Novice
30. april 2011 - 23:02 #4
Du skriver bare i denne tråd. Kender systemet ret godt
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
01. maj 2011 - 08:28 #5
OK.kanon....
Har lige følgende spørgsmål:
Hvis jeg vil have flere felter tilknyttet den enkelte post, f.eks. postnr., telenummer, dropdownboks håndbold/fodbold/volly.. og et afkrydsningsfelt ja/nej.
Skal jeg så bare tilføje felterne i databasen, og så tilføje dem i de forskellige php-filer.
Jeg kunne godt tænke mig at når de er logget ind kan kan bruge en søgeformular, hvor søgningning henter alle felter, og så kan kan søge ud fra dette blandt alle poster..
Hvormange points skal du have for sådan en søge fætter ;-) ?
/THJOE
Avatar billede nissen2630 Novice
01. maj 2011 - 11:12 #6
Hvis du skal have flere felter er det bare at tilføje dem i formen og rette php filerne til så de passer til de nye felter.

Søge dimsen må du selv lave.

Det er jo kun et spørgsmål om hvad du søger efter i basen.

$sql = SELECT (De felte du vil have med) FROM user WHERE (Det finde)