Avatar billede sascha Nybegynder
05. maj 2011 - 16:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Torrent

Ovenstående. Hvordan virker det? Skal der installeres noget? Fortæl fortæl
Avatar billede Caspermathiesen Nybegynder
05. maj 2011 - 16:15 #1
Utorrent/bittorrent, eller en anden download klient skal bruges,
det kaldes peer to peer, google det. :D
Avatar billede sascha Nybegynder
05. maj 2011 - 17:03 #2
Det er vel ikke nødvendigvis ulovligt ?
Avatar billede sascha Nybegynder
05. maj 2011 - 17:05 #3
Og hvis ikke, er det nemt ay sætte op og hvikken Torrent skal jeg bruge?
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2011 - 17:27 #4
Du skal selvfølgelig overholde dansk lovgivning på Eksperten.dk. Desuden har vi forbud mod links til hjemmesider med pornografisk materiale, sider med copyright beskyttet materiale som film, musik - inklusiv sider med Bittorrent trackere, opskrifter på bomber, fremstilling af falske penge, hacking/cracking.

Hvis der linkes eller hjælpes til ovennævnte eller lignende, vil Eksperten hjælpe politiet med at spore brugeren, hvis politiet anmoder om det.

man må godt hente nero burning via torrent hvis de stadig bruger den men alt - næsten alt er pirat kopier af programmer musik og film og det er forbudt
hollywood og andre sidder og aflurer din ipadresse når du henter via utorrent og hvis du er en af de rigtig store kommer de kl. 05.00 om morgenen og tager alt fra dig
nej det gør de ikke men hvis er det ret dyrt at blive taget for at distrubere kopier
så hvis du vil have det at  vide må du spørge nogle af dine kammerater
Avatar billede sascha Nybegynder
05. maj 2011 - 17:37 #5
Hold da op, nej det er da mere omfattende end jeg troede.Det stopper så her. Tak for oplysningerne og så må du gerne ligge et svar.
05. maj 2011 - 20:22 #6
Så kan du lige få denne artikel med i tankerne ->
www.spywarefri.dk/artikel/farerne-ved-fildeling/
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2011 - 07:27 #7
det er sådan set et spørgsmål om eksperten så den er gratis syntes jeg -- læg selv et svar og luk den

m.v.h
Avatar billede sergei_ Juniormester
06. maj 2011 - 14:19 #8
Du downloader et lille program µTorrent. Og finder en torrent med det du vil downloade, eksempelvis på denne side
http://torrentz.eu/

Der er intet forkert eller ulovligt i at bruge peer to peer.

Her er en komplet guide:
http://www.piratgruppen.org/spip.php?article864
Avatar billede poko1 Ekspert
06. maj 2011 - 14:50 #9
Her er en udemærket artikkel om emnet! Husk blot at du følger det der er lovligt. http://www.altomdata.dk/torrent-filernes-herre?source=tabBox
Og husk også at lukke tråden som treatmenice. skriver :-)
Avatar billede sascha Nybegynder
07. maj 2011 - 11:39 #10
Det er desværre en udbredt tendens herinde at hvis et ting kan bruges både til lovligt og ulovligt hensigter, så er der nogen der hurtigt regner ud at så er det nok ulovligt det man har gang i.
Tak for input