Avatar billede Surabe Nybegynder
06. maj 2011 - 21:33 Der er 4 kommentarer

Strømsvigt (købt ny strømforsyning idag)

Godaften!

Jeg har været nede og købe en ny strømforsyning idag, denne her;

http://www.shg.dk/Stroemforsyning/LC-Power-GREEN-POWER-LC6550GP2-V2.2-stroemforsyning-2236562.html

min gamle kunne ikke mere, denne her;

http://shop.kompetera.dk/PartDetail.aspx?q=p:3515279;pl:1

Mit problem er nu, at min computer slukker sig selv ned, og ville hører om nogle kunne fortælle mig om min nye strømforsyning "kan" det samme som min gamle. Den er måske tændt max 3-5 minutter, og så slukker den ned. Købte mig oså en ny cpu køler, det kan måske også være et problem hvis den ikke er rigtig? selvom den er købt til socket 775 og mit motherboard (asus p5k se) også er socket 775.

Hilsen Dines

Avatar billede nicidem Nybegynder
06. maj 2011 - 21:45 #1
Spørgsmålet er om du har købt en kraftig nok strømforsyning.
Hvor mange watt havde din gamle og hvor mange har den nye?
Avatar billede Surabe Nybegynder
06. maj 2011 - 22:06 #2
de har begge 550W
Avatar billede kimtheman Novice
07. maj 2011 - 01:22 #3
Prøv lige at tjek om den cpu køler du har monteret har ordentligt fat i bundkortet i alle 4 sider.
Årsagen kan være den ikke sidder fastgjort godt nok.
Avatar billede Surabe Nybegynder
07. maj 2011 - 08:33 #4
Den sidder helt fast