Avatar billede timmwillum Nybegynder
12. maj 2011 - 14:31 Der er 1 løsning

ASPupload multiple files (bulk) - ASP

De herrer

Jeg har lavet en upload funktion med ASPupload. Det fungerer fint og uden problemer.

Men nu vil jeg gerne udvide funktionen, så brugeren kan oploade flere filer (billeder) samtidig. Tidligere fantes der noget som hed ASPsmartupload, som kunne dette. Men ved et par søgninger kan jeg se, at det vist ikke eksisterer mere ... og jeg kan ikke finde dokumentationen på nettet mere. Ikke desto mindre har mit webhotel (web10) stadig komponenten installeret.

Spørgsmålet er nu, om den "almindelige" ASPupload kan lave bulk upload? Eller alternativt om nogen kan give mig et link til noget dokumentation om, hvordan man anvender ASPsmartupload til det ... gerne et scripteksempel? Jeg bruger ASP.

Jeg har søgt nettet for helt færdige uploadfunktioner, men kan ikke lige finde det helt rigtige, fordi jeg også har behov for, at filerne bliver komprimeret ifm. upload, hvilket min nuværende kode gør. Så jeg er mest interesseret i et simpelt eksempel eller dokumentation for ASPsmartupload, så jeg selv kan tilpasse min nuværende kode ...
Avatar billede timmwillum Nybegynder
15. januar 2012 - 17:05 #1
svar