Avatar billede mac10 Nybegynder
15. maj 2011 - 15:57 Der er 8 kommentarer

Fjernbetjening til PC til volume og skifte musik numre?

Hej eksperter,

Jeg er nu gået hen og blevet endnu mere doven og har derfor en efterspørgsel på et produkt som kunne spare mig at gå 2 meter fra sofaen til computeren for at skifte musik nummer eller skrue op/ned.

Jeg ved ikke om det overhovedet eksisterer, og derfor spørger jeg eksperterne.

Jeg leder efter en fjernbetjening (F.eks. via USB) som har mulighed for at skifte nummer og skrue op og ned i f.eks. windows media player. Jeg ku forestille mig det eksisterede, for mit tastatur har samme funktion, men kunne være lidt mere stil med en fjernbetjening.

Er det noget man kan købe, og hvis ja, hvor kan man få det henne og hvad hedder den type produkt?

God søndag til jer alle
Avatar billede chalde Seniormester
15. maj 2011 - 16:12 #1
Hvis du har en smartphone (f.eks. android eller iphone) findes der mange applikationer der kan klare det.

Ellers se her:
http://www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?q=&qft=usb&s=&cpath=1-3-206&qt=Fql&nf=specifictaxonomy%3a^Tilbeh%C3%B8r|3%2fFjernbetjening|206%24
Avatar billede mac10 Nybegynder
15. maj 2011 - 16:36 #2
Hej Chalde,

Har en iPhone, men har endnu ikke taget mig sammen til at få trådløst netværk i min lejlighed, da min PC står ved siden af stikket anyway (dovenskab igen).

Dem du henviser til virker umiddelbart som til powerpoint som der står, til præsentationer. Kan de bruges til mit formål også?

Tænkte lidt på en hvor der bare var forrige/næste knap samt volume, da det er det eneste jeg skal bruge.
Avatar billede pstidsen Novice
15. maj 2011 - 17:22 #3
Info tak!

Pc mærke, model, type??
Styresystem?
Kun WMP eller også iTunes el.lign??
Avatar billede claes57 Ekspert
15. maj 2011 - 17:37 #4
en stor remote (!). Mit trådløse logitech-tastatur kan det.
http://www.logitech.com/da-dk/keyboards/keyboard-mice-combos/devices/7305
Avatar billede mac10 Nybegynder
24. maj 2011 - 10:21 #6
Tak. lig svar
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
25. maj 2011 - 03:41 #7
#6 Det har jeg allerede gjort ( se #5 ) men her får du da et til.
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:33 #8