Avatar billede jokn Nybegynder
16. maj 2011 - 20:18 Der er 1 kommentar

Drupal/WordPress-theme ud fra Photoshop-mock-up

Kære eksperter

Jeg forsøger at effektivisere mit Drupal/WordPress-arbejde og vil i den forbindelse gerne have tips/tricks til at lave themes fra bunden ud fra design-mockups.

Hvad er smartest? Hurtigst?
Teknikker/programmer til dette?

Tag dette som mockup-eksempel:
http://vesterbronyt.dk

- Hvordan får jeg hurtigst lavet et theme med modificerbare blocks/sidebars/grafisk menu?

Jeg håber nogle kan hjælpe mig, og mon ikke det også vil hjælpe andre læsere herinde...? :)

Mange hilsner
Jonas
Avatar billede jokn Nybegynder
16. maj 2011 - 20:22 #1
Ps.: Jeg har tjekket nogle tutorials, men jeg kan jo have overset et eller andet fantastisk smart.

Er det eventuelt muligt at få photoshop til at eksportere html med <div>'s genereret ud fra de bokse, man kan lave med guides/linealhalløj? (samt udskårne billedfiler)