Avatar billede sailor Nybegynder
16. maj 2011 - 21:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Virus: Essential Cleaner

En af mine venner har fået "essential cleaner" på sin xp maskine. Jeg forsøger at hjælpe ham remote via Teamviewer, men kan kun komme på hans pc i Safe Mode.

Har været på nettet for at se løsninger på problemet, og dem er der sandelig mange af.

Er der nogen her på eksperten der har en gennemprøvet løsning på problemet?
Avatar billede poko1 Ekspert
16. maj 2011 - 21:28 #1
Prøv at følge denne tråd.
http://www.eksperten.dk/spm/938982
16. maj 2011 - 21:40 #2
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Meget letterer ? ->
... fejlsikker tilstand - Systemgendannelse !!! et par dage bagud...
Avatar billede sailor Nybegynder
17. maj 2011 - 17:28 #3
Jamen altså. Hvorfor har jeg dog ikke tænkt på den simple løsning :-). Det virkede. Tak for hjælpen.
Avatar billede sailor Nybegynder
17. maj 2011 - 17:29 #4
Hov jeg kan ikke give dig point karise_larry. Send mig lige et svar.
17. maj 2011 - 21:29 #5
Ping...

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...

Husk efterfølgende WindowsUpdate ...
Avatar billede bitty20 Nybegynder
18. maj 2011 - 00:20 #6
Avatar billede sailor Nybegynder
21. maj 2011 - 09:31 #7
Det husker jeg til en anden gang.