Avatar billede pcdl Nybegynder
17. maj 2011 - 09:32 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af datingside

Hej Alle

Er igang med at udvikle en datingside som sådan er den færdig nu men vil gerne have nogle input til hvad der kan gøres bedre eller evt. mangler siden ligger her
www.biebme.com
17. maj 2011 - 09:38 #1
Måske var det en ide at starte med at kigge på denne liste:
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/pcdl
Avatar billede pemo123456 Novice
17. maj 2011 - 09:39 #2
Din forside virker ikke i Opera, men i Firefox ser forsiden fin ud, med et simpelt, nemt og overskueligt layout.
Avatar billede pcdl Nybegynder
17. maj 2011 - 09:41 #3
Tak for det må jeg hellere lige få set på :)
Avatar billede pcdl Nybegynder
17. maj 2011 - 10:00 #4
hvis i har lyst / tid må i også meget gerne prøve at oprette en bruger og give feedback på bruger delen
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. maj 2011 - 10:06 #5
Hvis du har lyst og tid, så kig på #1.
4295 point ude, det må være noget nær rekord.
Avatar billede Rosenborg Praktikant
17. maj 2011 - 11:00 #6
Er det kun mig eller virker siden en smule steril. Der er ikke rigtig noget som tiltrækker mig som en potentiel kunde. Der skal lidt mere WOW effekt til.. Den ser en smule grå og kedelig ud.
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
17. maj 2011 - 12:11 #7
namor, du har ret. Siden er meget flad.

Der er ikke rigtig nogen BUM effekt.

Grå er nok ikke lige farven til en dating side. Måske du skulle have nogle lidt mere "unormale" farver. Prøv at kigge på fx Dating.dk :o) De har nogle underlige og grimme farver hvis du spørg mig. Men de fanger da min opmærksomhed, og jeg har da mere lyst til at læse på en side som dating.dk end din.
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
17. maj 2011 - 12:13 #8
Du burde nok også skifte title tagget, hvis du på nogen måde vil have en lille form for søgemaskine optimering :o)
Avatar billede pcdl Nybegynder
17. maj 2011 - 13:18 #9
tak for de gode råd
pemo123456, namor og lilleudvikler smid et svar så deler jeg point ud
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
17. maj 2011 - 13:24 #10
svar :)
Avatar billede wordwrap Nybegynder
17. maj 2011 - 14:26 #11
Du har samme problem i Safari som i Opera...

Måske en ide du installerede et par andre browsere og tog et kig på siden i dem...
Avatar billede Rosenborg Praktikant
17. maj 2011 - 14:54 #12
Så kommer der et svar :)
Fortsat god dag.
17. maj 2011 - 18:15 #13
Provokation: Tillykke - du har slået rekorden i [åbne]/[hænger] spørgsmål -> www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/pcdl Point ude: 4.295 ?
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
Avatar billede Blueeyez Mester
17. maj 2011 - 22:23 #14
Til og starte med må jeg sige at jeg er glad for der ikke ligefrem er nogen reklamer på siden.. men jeg vil så sige der mangler et evt forum, chat side mm for lige nu er det en ret ekstrem kedelig side og du må godt holde reklamerne væk fra siden i al fremtid for sådan noget gør sider ekstremt nedern..  Noget andet er en mulig funktion som hedder "Ris & Ros" og så kan du få tilbagemeldinger på siden og ikke kun herinde ;) Og evt en support knap os for siden er ret tom så håber du er langt fra tilfreds med den.. men ellers ser det meget godt ud mht. design ;)
Avatar billede mikaelch Novice
18. maj 2011 - 21:33 #15
siden virker kedelige af dating
flere farver ville hjælpe meget på siden
frem med betingelser på siden
kun en forside på siden ganske nærmeste umuligt så at søgeord optimere så på dette hårde konkurrence markedet uden tekst findes hjemmesiden ikke i google

lav en længere titlen til google end welkomme det er der ingen der klikker og huske udnyt google viser op til 67 tegn
Avatar billede pcdl Nybegynder
19. maj 2011 - 14:10 #16
Så skulle siden gerne virke i både safari og opera det var en lille fejl i det bigpipe script siden kører med :)
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
20. maj 2011 - 19:32 #17
Det lyder godt.

Kan du ikke give nogle point, siden du har spurgt om, at vi giver et svar ;o)