Avatar billede jamark Praktikant
17. maj 2011 - 12:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skærmen fader ned i lysstyrke, når skærmbilledet indeholder meget sort.

Jeg har et mystisk problem, som jeg simpelthen ikke kan gennemskue løsningen på.

Jeg har det problem, at når jeg åbner en side/et program, hvor den del af billedet indeholder meget sort, skruer skærmen automatisk ned i lysstyrke. Det er pisse irriterende!

Jeg kan ikke finde nogen skærmindstilling, der ændrer på dette. Nogen forslag?
Avatar billede wanze Nybegynder
17. maj 2011 - 13:43 #1
Det lyder som Dynamisk kontrast, noget jeg dog ikke har set på computerskærme før.

Hvis du ikke kan finde en opsætning på din skærm, der tillader dig at slå Dynamisk kontrast fra, så tror jeg ikke der er så meget andet at gøre end at leve med det.

Det er i hvert fald svært at komme med bedre råd, når du er så sparsom med informationerne - du nævner hverken operativsystem, grafikkkort, driver eller hvilken skærm du har.
Avatar billede jamark Praktikant
17. maj 2011 - 15:09 #2
Jeg har følgende
OS: Win XP
Grafik: Intel Graphics Media Accelerator HD
Skærm: Samsung 2443BW
Computer: HP Elitebook 8440p

Håber oplysningerne hjælper.