Avatar billede mal Nybegynder
17. maj 2011 - 21:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spille online skydespil via en form for VNC eller lignende på "dum" maskine

Hej

Er det muligt at spille f.eks. online skydespil via VNC eller lignende.

Jeg har en glimrende gammeldags stationær PC, som grundet hurtigt grafikkort, CPU, harddiske og Ram larmen ... til gengæld er den hurtig ... jeg vil gerne høre om det på en eller anden måde er muligt at spille f.eks. online skydespil fra denne pc via en anden pc (f.eks. en dum maskine)

Der er gigabit netværk i hele lejligheden (Jeg kan få ca. 250 megabit ud)

Der er windows Vista på den stationære.
Avatar billede wanze Nybegynder
17. maj 2011 - 22:11 #1
Du vil ikke kunne få en acceptabel ydelse ud af det - du vil uden tvivl opleve en langsom opdateringshastighed og billeder, der hakker.

Du kan naturligvis sagtens prøve vha. Windows fjernskrivebord.
Avatar billede mal Nybegynder
17. maj 2011 - 22:52 #2
Windows fjernskrivebord er ligesom ikke en løsning, jeg kan end ikke engang få den til at vise en DVD uden den hakker ;)
Avatar billede mal Nybegynder
17. maj 2011 - 22:53 #3
Tak for hjælpen.