Avatar billede Kate17 Nybegynder
18. maj 2011 - 15:05 Der er 4 kommentarer

Alle programmer/dokumenter åbner og lukker laaaaannnnngsomt

Hej!
Mine programmer og dokumenter åbner og lukker skærmbilledet med en sindsyg langsom hastighed. De nærmest glider ind/ud af skærmbilledet. Selve maskinen er ikke langsom, og når jeg arbejder i et dokument er det heller ikke langsomt.
Jeg kører Windows 7.
Min PC er en Levono T410s
Det virker som noget man kan sætte systemet til, jeg kan bare ikke finde hvor.
Adfærden var der fra start da PC blev startet i dag. Der var ingen problem i går.
VH Kate
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. maj 2011 - 15:28 #1
Bruger du et antivirus program?
Avatar billede Blueeyez Mester
18. maj 2011 - 16:34 #2
Har du lagt noget ind på din pc fornyligt? Programmer eller andet som kunne tænkes at trække den ned i hastighed?
Avatar billede Kate17 Nybegynder
16. august 2011 - 12:48 #3
Hej
Ja Trend Micro Office scan.
Jeg har reinstalleret min maskine og problemet er derved forsvundet. Tak for din interesse.
Avatar billede Kate17 Nybegynder
16. august 2011 - 12:49 #4
Hej
Nej
Jeg har reinstalleret min maskine og problemet er derved forsvundet. Tak for din interesse.