Avatar billede drenriza Nybegynder
22. maj 2011 - 20:38 Der er 5 kommentarer

kontrakter

Hej alle.

Jeg står i den situation at jeg gerne ville lave en hjemmeside der gerne skulle tjene penge. Desværre kan jeg ikke lave det hele selv og skal derfor have "hjælp" med selve koden af siden. Til dette overvejede jeg at lave en kontrakt mellem mig selv og den person / personer der skal hjælpe mig for at sikre mig selv, dem o.s.v.

Men hvordan foregård sådan noget? er der en standard kontrakt som jeg kan bruge eller skal man have advokater over sådan noget? er det dyrt? hvad skal jeg vide.

Også nu hvor vi er igang, hvis man skal arbejde sammen med andre fra udlandet, er der noget man skal være særlig opmærksom på? hvis noget på den anden side går galt og man skal håndhæve kontrakten er det muligt overseas? eller er det så besværligt at man lige så godt kan give op før man er begyndt.

Takker på forhånd.
mvh.
22. maj 2011 - 21:29 #1
Jeg kan godt forstå, at du som ny (?) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/drenriza Point ude: 640 ??? *SUK* ...

---
Avatar billede drenriza Nybegynder
22. maj 2011 - 21:36 #2
Indlægget er fjernet pga groft sprogbrug

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

22. maj 2011 - 22:07 #3
[i]..."jeg har lige et problem med min trehjulet cykel - jeg tror jeg spørger hos bageren" ?[i] Mon det er det rette sted ?

At du så ikke læser hvad kategori du er ved at skrive i - tja...
---
At du så "skider" på de personer som har lagt kommentar/svar til dine tidligere spørgsmål, og så "skider" på dem ved ikke på nogen måde at vende tilbage... Hmmm.. hvad betyder det da ???
Avatar billede repox Seniormester
23. maj 2011 - 14:24 #4
#2
Jeg ved ikke hvad der er mest ynkeligt - at du 'tidligere på ugen' har brugt tid på at snakke om brugere på eksperten der irriterer dig, selvom det er fire måneder siden der sidst var aktivitet fra dig herinde, at du opfører dig som om du var opvokset med FIDO net eller det at du sidder og opdigter historier om at du har snakket med nogen om en bruger på eksperten der generer dig, for at vi skal tro at dit ævl har nogen værdi. Tror du ikke bare det er bedre du holder dig til Arto - ikke bare for vores skyld, men også din egen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. maj 2011 - 14:58 #5
drenriza> Det er sørgeligt, når man opfatter hjælp som et angreb på sin person.

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares