Avatar billede Douink Novice
24. maj 2011 - 18:58 Der er 1 kommentar

8 pin eps12v fra strømforsyningen passer kun delvis!

Hej Jeg har købt en Corsair strømforsyning TX850
og en ASUS bundkort.
Mit problem er at jeg kan dele min 8 pin eps12v stik.
og jeg kan få begge 4 pins stik i bundkortet uden problemer.

Først 4 pins stik passer med i mønsteret

Men anden 4 pins stik fra strømforsyningen er alle buet. det vil sige at jeg uden problemer kan stikke den ned i de sidste 4 fod som er i den 8 fods stik på bundkortet.
Men monsteret på bundkortet er 2 firkantede og 2 buede.
Må jeg godt tilkoble de 4 buede fra strømforsyningen.

Husk der er stadig en 8 fods stik fra strømforsyningen som jeg har delt i 2 x 4

Håber en kan hjælpe mig!
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. maj 2011 - 20:31 #1
Nu er sådanne stik på PSU og MB standard, så det er helt sikkert du gør noget forkert.