Avatar billede sasso Novice
26. maj 2011 - 22:38 Der er 1 løsning

Tom exchange-kalender har 'overtaget' kalenderen på min Iphone

Kære eksperter
Gennem et år har jeg uden problemer synkroniseret min Iphone med Office 2007. (Kalender og Kontaktpersoner)

Nu har jeg så fået mig en e-mailadresse på en exchangeserver, som jeg selvfølgelig har tilføjet til min Outlook, så jeg sender og modtager mail derigennem.

Balladen er, at der ikke længere er aftaler på min telefons kalender. Det lader til, at iphonen er begyndt at bruge en ny kalender (indsat af exchange) som reference, når den opdaterer. Så alle mine kalendermøder og andre punkter forsvinder fra telefonen, hvor kalenderen bare er tom.

Jeg har forsøgt at gå ind i Itunes for at ændre på, hvilken kalender, jeg skal synkronisere med, men den kan åbenbart kun se den, der hedder 'Kalender'. Den står som default til 'Alle kalendere', men det er kun den ene fra Exchange, der er synlig.

Hvad pokker gør jeg for at få den rigtige kalender til at synkronisere med min Iphone?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede sasso Novice
27. maj 2011 - 13:39 #1
Case closed. Via et andet forum på Facebook har jeg fundet ud af, at Exchange ikke accepterer synkronisering med andre kalendere, og at jeg skulle bruge MobileMe for at få noget brugbart. Det er dyrt for en kalender alene, når man ikke er Mac-bruger, så jeg valgte simpelthen at tage genvejen:
Ud med Exchange og ind med POP3 uden kalenderpjat. Nu kører det. :o)