Avatar billede torben-r Nybegynder
31. maj 2011 - 13:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FTP problem

Jeg har lavet et script som skal uploade filer i en folder til en folder på ftp-server. Derefter bliver filerne flyttet til en anden (arkiv)folder. Det fungerer fint så længe at ftp'en er tilgængelig.

Men jeg savner en mulighed for at teste at uploaden er gået godt før jeg flytter filerne til arkivet.

Nogen gode ideer til hvordan jeg kan lave en sådan test i mit script?
31. maj 2011 - 16:50 #1
Tanke / Idé ->

... upload en slags TEST1.txt fil - derefter de aktuelle filer - derefter TEST2.txt fil.
Derefter download dem 'tilbage' og se om det går godt; om filen/filerne TEST1.txt + TEST2.txt bliver oprettet...
Avatar billede torben-r Nybegynder
28. juni 2011 - 08:10 #2
Din ide har ledt mig i den rigtige retning. Smid et svar så du kan få point.
28. juni 2011 - 11:18 #3
Ping...