Avatar billede cygnet Praktikant
03. juni 2011 - 11:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

You are not authorized to view this page

Jeg har sat et website op min server som jeg altid gør, dog er det første gange jeg arbejde med .fla filer.

Når jeg går til

http://video.lingeributikken.dk/index.html bliver filen fint hentet

http://video.lingeributikken.dk/baci-001.flv - men ved denne, får jeg en 401-fejl og skal indtaste kode og password, hvordan kan det være?
Avatar billede poko1 Ekspert
03. juni 2011 - 11:26 #1
I IE9 Kan ingen af dem ses!
Avatar billede keysersoze Guru
03. juni 2011 - 11:37 #2
Der er flere typer 401-fejl, så et nærmere kig på loggen kan måske forklare noget - ellers vil jeg gætte på at det er fordi IIS ikke genkender .flv som en godkendt mine-type, så check først op på det, og ligger .flv ikke i listen så tilføj den.
Avatar billede cygnet Praktikant
03. juni 2011 - 11:58 #3
Tak for hjælpen, lig gerne et svar.
Avatar billede keysersoze Guru
03. juni 2011 - 12:50 #4
svar :)