Avatar billede boxcar Nybegynder
04. juni 2011 - 17:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overføre musik fra iTunes til iPod

Hej,

Min bror er på besøg og vil gerne have et par af de numre jeg har i mit iTunes.
Når vi tilslutter hans iPod til min computer bliver enheden fint fundet i iTunes og dukker op i venstre side. Men jeg kan ikke få lov til at drag&drop musik over på den.
Hvis jeg kigger i punktet musik under hans iPod er alle numre også grå altså som om at de ikke er aktive.

Under iPoden er synkronisering ikke aktiveret da vi ikke vil have at den overføre alle mine sange til hans iPod.

Hvad skal der gøres for at kunne overføre et enkelt nummer til hans iPod?

-Jens
Avatar billede kado Nybegynder
04. juni 2011 - 17:46 #1
Det skulle være muligt, blot at trække musikken til en mappe og herefter importere til iPod.

Men her er et link.
http://download.cnet.com/PC-iPod/3000-2141_4-75185195.html?tag=mncol;5

/kado
Avatar billede wanze Nybegynder
04. juni 2011 - 20:21 #2
Nej, det er altså ikke muligt kun at kopiere enkelte numre over på en iPod uden at synkronisere det hele, med mindre du bruger et andet program end iTunes.
05. juni 2011 - 09:51 #3
Som Wanze siger så kan du ikke overføre en enkelt sang

Men ellers skal du lave en playliste til din ipod og se trække den musik du vil have til at ligge på den over i playlisten. Dog bliver alt det musik der er på ipod nu overskrevet og slettet.
Avatar billede MortenBoye Juniormester
11. juni 2011 - 21:16 #4
*host*

http://thelittleappfactory.com/irip/

...Den kan. Det, og meget andet.