Avatar billede stefmeister Nybegynder
05. juni 2011 - 10:14 Der er 1 løsning

VBA find valgt farve

Hej,

Jeg sidder og roder med noget VBA og har nu lavet en funktion der kan farve borders omkring en celle ved hjælp af tryk på piletaster. Nu vil jeg gerne have lavet det lidt mere dynamisk, så man også selv kan vælge hvilken farve der skal bruges til at lave borderen.
Det er en funktion som skal være uafhængig af hvad der måtte stå i nogle celler osv. - derfor kunne jeg godt tænke mig om der var en funktion hvori man kunne finde ud af, hvilken farve der allerede er valgt i paletten.

Nogen der kan hjælpe med dette?
Avatar billede stefmeister Nybegynder
20. juni 2011 - 15:20 #1
Har selv fundet på en løsning.