Avatar billede LukasMendez Nybegynder
06. juni 2011 - 15:11 Der er 5 kommentarer

PS3 Store download, langsomt!

Hej, har købt en PS3, den kører fint, kan gå på nettet uden problemer og er hurtig til at indlæse sider. Men nu hvor PSN er kommet op igen, er der jo kommet 30 dages gratis Playstation Plus, og der har jeg så været inde at hente spil. Nu tager vi fx Bonout (?) Som fylder ca. 3GB og hvad sker der lige? 401 minutter tilbage! Hvorfor tager det så lang tid? Det pisser mig totalt af! Jeg har kun 30 dage til at få det her til at virke ellers er det bare ærgerligt. Men hvad skal jeg gøre? 200 Point for svar.
Avatar billede pstidsen Novice
06. juni 2011 - 15:20 #1
401 minuts download på computer=30-60 minutter.

Så frygt ikke hvis der står 401 minutter. Det tager SLET ikke så lang tid.
Avatar billede LukasMendez Nybegynder
06. juni 2011 - 15:25 #2
Det er 18 min siden, jeg prøvede at hente little big planet, og den er kun på 11% og der står 156 min tilbage. Er det normalt?
Eller hvad ? For hvis den fortsætter i den hastighed, tror jeg ikke vi kun kommer op på 30-60 minutter
Avatar billede pstidsen Novice
06. juni 2011 - 15:48 #3
Nej det kan du have ret i.. Men prøv at køre noget HELT igennem ;)
06. juni 2011 - 16:18 #4
Det er lige som denne download ->
www.w3schools.com/images/downloadwww.gif
*G*
Avatar billede chalde Seniormester
06. juni 2011 - 17:23 #5
Det kunne måske hænge sammen med at samtlige Ps3-brugere er igang med at hente fra dem.
Så hiv tålmodighedshatten frem, det har sjældent skadet.