Avatar billede lannywadkins Praktikant
07. juni 2011 - 13:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er du god til engelsk grammatik og har lidt forstand på poker?

Hej

Jeg arbejder som freelance journalist for et engelsk pokersite. Da det er et meget seriøst site så må der ikke være grammatiske fejl, sjuskefejl m.m.

Jeg er ikke 100% skarp i grammatikken så jeg søger én person der kan se mine artikler igennem og rette de steder hvor der er fejl eller kan laves bedre konstruktioner.

Du skal :

- være flydende i engelsk grammatik

- have basis kendskab til poker

- kunne afsætte 1-1,5 time lørdag og søndag til arbejdet

- være til at få fat i på skype/ eller facebook

- pålidelig og grundig

Lønnen vil være 500 kr pr uge, du skal selv indberette det til B-indkomst.

Hvis du udfylder disse krav så send en mail til mig på tunsheik@gmail.com

Hvis du bliver udvalgt så sender jeg en prøveartikel som test på om du opfylder de krav jeg har.

Jeg skal allerede bruge din hjælp d. 11 juni så smid en mail asap

Hilsen

Lanny
Avatar billede The_Buzz Novice
07. juni 2011 - 13:53 #1
Jeg kunne muligvis være interesseret - hvis det er timelønnet ifht. mine priser på www.modified.dk

Seriøs site = seriøs ansættelse antager jeg, hvorfor timer også bør (efter min mening) faktureres i stedet for fast honorar.
Avatar billede lannywadkins Praktikant
07. juni 2011 - 13:58 #2
Prisen er som skrevet overfor, og ja det er et seriøst site, men da jeg kun skal bruge hjælp tre timer om ugen så er prisen som den er
Avatar billede The_Buzz Novice
07. juni 2011 - 17:44 #3
167 i timen rundet op - studerende går jeg ud fra :)
Avatar billede Vandreren Novice
10. juni 2011 - 16:16 #4
Hvor mange ord består en artikel af i gennemsnit?
Avatar billede lannywadkins Praktikant
24. juni 2011 - 17:56 #5
lukker