Avatar billede giismo Novice
12. juni 2011 - 11:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

samling at computer

har lige samlet en computer, men når jeg tænder den tænder skærmen ikke, den kommer ikke med nogen fejl eller fejllyd på hverken det ene eller andet.

hvad kan der være galt, nogen der har en ide eller en ide om hvad jeg kan ha glemt eller ikke taget højde for.

link til det aktuelle hardware.

Grafikkort:
http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=602899&menu=

Bundkort:
http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=600910&menu=

Skærm:
http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=615354&menu=
Avatar billede wappa Nybegynder
12. juni 2011 - 11:55 #1
Hvad med ram ??
Avatar billede claes57 Ekspert
12. juni 2011 - 11:56 #2
der skal måske en separat strøm direkte til grafikkortet.
Ellers kan grafikkortet sidde en anelse skævt i, så der ikke er den korrekte forbindelse (prøv at rykke det ½mm frem/tilbage i slot).
Avatar billede giismo Novice
12. juni 2011 - 14:43 #3
har prøvet dine forslag Claes57, og der er seperat strøm til kortet.

ang. ram se kig på nedenstående link.

http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=60522303&menu=

der er 2 stk. at disse klodser i, og har prøvet at flytte rundt på dem osv. videre.
12. juni 2011 - 17:49 #4
Åbne / Gamle spørgsmål ?

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/giismo - Point ude: 985 du vil få mere FEEDBACK hvis du selv giver FEEDBACK på / lukker dine tidligere spørgsmål !!!
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Du har vel fået en del automatiske rykker E-mail om dette ?

Det virker 'negativt' med disse "Point ude: 985 "

Har skrevet til dig før, men det har du ikke forstået ?
Avatar billede giismo Novice
12. juni 2011 - 18:25 #5
hej Karise_larry

jeg giver dig ret, jeg har mange spørgsmål ude, men det er jo lidt folks egen skyld jeg ikke kan lukke dem, efter som folk kun giver en kommantar til mine åbne spørgsmål, og efter som jeg ikke kan give point til en kommentar kan jeg heller ikke lukke spørgsmålene, kan ikke rigtig forstå hvorfor systemet er lavet sådan.

men kom gerne med en kommentar/svar til hvordan jeg skal få lukket de spørgsmål der kun er kommet en kommentar på.

René
Avatar billede giismo Novice
12. juni 2011 - 19:57 #7
hej igen

indrøm nu det er en mærkelig noget at gøre det på, hvorfor fanden kan må ikke bare valge hvorfor en henvendelse der har været bedst og gi point ud fra det, ikke alt det der med kommentar og svar.

en henvendelse er en henvendelse og kan man bruge den eller de henvendelser man for tildeler man point med det samme og tråden er lukket.

jeg har nu lukket alle mine tråde, også denne her.

René
Avatar billede giismo Novice
12. juni 2011 - 19:58 #8
svar