Avatar billede Lucky_Mik Nybegynder
12. juni 2011 - 19:39 Der er 1 løsning

image cropper and rotator

Hej

Jeg har et php site, hvor medlemmer kan uploade et profilbillede. Jeg bruger phps GD. Jeg vil gerne forbedre det, så man kan beskære billedet og evt. rotere det. Men der er mange måder at gøre det på og mange scripts på nettet er vist gamle og ikke up to date. Det skulle gerne fungere som JavaScript Image Cropper UI med crop preview(denne cropper er vist ikke up to date, koden kunne ikke downloades).

Nogle forslag ?

Venlig hilsen Kim
Avatar billede Lucky_Mik Nybegynder
19. juni 2011 - 16:54 #1
Jeg har fået det til at fungere med JavaScript Image Cropper UI med crop preview.