Avatar billede illisher Praktikant
13. juni 2011 - 11:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sørøversally sangen

Er der nogen der ved hvor på nettet man kan finde denne gamle børne sang?  har prøvet på youtube men der ligger den ikke. Kun en optagelse af en lille pige der står foran fjernsynet og hører den. http://www.youtube.com/watch?v=fF-gZd_bRqI

Men er der ikke nogen der kan finde hele sangen i en rimelig kvalitet?  evt nogen der har den liggende som kan uploade den?
Avatar billede Menjat Nybegynder
13. juni 2011 - 11:24 #1
Hvad med og finde en der er god til at synge (: ...
I kan også selv indspille den - det er tit sjovt :)

Håber det lykkes ..
Avatar billede foodear Praktikant
13. juni 2011 - 11:27 #2
Ved godt at man ikke må, men kunne du ikke "planke" den herfra : http://www.dr.dk/bonanza/serie/boern/sally.htm
Avatar billede poko1 Ekspert
13. juni 2011 - 11:31 #3
Kunne det tænkes at den findes her.?
http://www.dr.dk/bonanza/serie/boern/sally.htm
Avatar billede poko1 Ekspert
13. juni 2011 - 11:31 #4
Nå to sjæle en !!!!
Avatar billede illisher Praktikant
13. juni 2011 - 11:44 #5
hehe tanken er meget god, men det nu ikke mig der skal bruge sangen, men kan da give ideen videre :D
Avatar billede illisher Praktikant
13. juni 2011 - 11:45 #6
Det kunne man måske godt.. :) Takker for linket..  tænkte ikke over at man kunne finde den der. :p
Avatar billede foodear Praktikant
13. juni 2011 - 12:00 #7
Jeg ligger et svar. Held og lykke med sally :-)
Avatar billede foodear Praktikant
13. juni 2011 - 12:25 #8
:-)