Avatar billede mariesofie Nybegynder
13. juni 2011 - 19:10 Der er 6 kommentarer

Min eksterne harddisk bipper og vil ikke vise sig i stifinder!

Jeg har en lille 320 gb ekstern harddisk uden strømforsyning, som har fungeret fint i lidt under et år.
Jeg bruger den ofte, og har fornylig lagt hele min harddisk derover, da min computer blev totaltskadet.

Den har ikke været tabt eller noget, jeg satte den bare til computeren, og så begyndte den at bippe regelmæssigt (den lyser samtidig med) og ville ikke vise sig i stifinderen på computeren (har prøvet flere forskellige).
Den stopper igen efter et par minutter.

Det ville være super lækkert at få svar da 3 års notater og billeder gennem livet (+video) ligger på den!

kærlig hilsen mig
Avatar billede poko1 Ekspert
13. juni 2011 - 19:47 #1
Hvis du har et USB kabel med 2 stik i den ene ende så sæt begge stik i samtidig.
13. juni 2011 - 20:10 #2
... eller prøv på en anden PC - stationær!!!
Avatar billede mariesofie Nybegynder
14. juni 2011 - 14:19 #3
Jeg har kun én ledning med ét stik i hver ende..
Avatar billede mariesofie Nybegynder
14. juni 2011 - 14:20 #4
Jeg har prøvet to forskellige stationære og 2 forskellige bærbare! - desværre
Avatar billede alilarsen Nybegynder
16. juni 2011 - 08:38 #5
Måske har du en defekt USB-wire tilslutning
Avatar billede mariesofie Nybegynder
17. juni 2011 - 12:07 #6
jeg har prøvet en anden ledning fra en anden harddisk af samme type - jeg ved simpelthen ikke hvad jeg ellers kan gøre!