Avatar billede KHHP Juniormester
16. juni 2011 - 21:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Valg af webhotel

Hej
Jeg skal finde et webhotel, som har 1GB plads eller mere, men som samtidig ikke koster en bondegård.
Hotellet skal bruges til at hoste en hjemmeside for mig og en ven der laver lidt musik sammen, og det vil vi meget gerne dele med verden. Vi har tænkt på at bruge Youtube til at have musikken på, og til selve hjemmesiden bruge wordpress og JW-player plugin, og så have selve mp3-filerne i en mappe på siden
Vi har kigget på web10.dk også kaldet Talk Active og Gigahost. Har spekuleret lidt over One.com, men der har jeg tidligere oplevet enorme problemer i forbindelse med opsætning af CMS-baseret Webshop.
Alle forslag der på nogen måde kan opfylde vores krav, til en rimelig pris, er velkomne.
Avatar billede carlsensoftware Nybegynder
16. juni 2011 - 21:11 #2
Hej

Jeg bruger selv http://www.domaindirect.dk/ og dem er jeg glade for.
Jeg kan se at de har CMS, forum, blog, shop mv., men jeg har ikke selv brug CMS.

På domaindirect kan i også starte gratis med 100MB og der er i hvert fald nok til at starte hjemmesiden med og få den til at virke, inden i investere 24kr/md.
Avatar billede rofistick Nybegynder
16. juni 2011 - 22:02 #3
Jeg kan helt klart anbefale Addnet, det er en smule mere avanceret, men det er super professionelt, småt og meget stabilt. Det er Windows servere, så det kræver selvfølgelig at jeres CMS platform er ASP.NET
Avatar billede nemlig Professor
16. juni 2011 - 22:11 #4
Jeg har dårlige erfaringer med one.com og web10.dk. Dels performance, mens også jævnlige fejl på serverne.

Jeg har gode erfaringer med www.web2u.dk, der koster 5 kr. i måneden.
Avatar billede NielsErikP Mester
16. juni 2011 - 22:26 #5
Hej..
Lytter lige med. :-)
Avatar billede mikaelch Novice
18. juni 2011 - 14:00 #6
fungere perfekt til wordpess sider loader hurtigt og yderste billige pris http://www.unoeuro.com/
19. juni 2011 - 12:55 #7
<KHHP>: Skal du vide mere ? Eller har du glemt alt om denne tråd ? Igen ?
Avatar billede mikaelch Novice
19. juni 2011 - 13:07 #8
ja er det glemt ?

men når skal være wordpress plug in kan du se her hvad der spiller bedste til dine krav på wordpress forum dk
http://wordpress.dk/forum/topic/oss-hvilket-webhotel-skal-jeg-v%c3%a6lge
Avatar billede wichcon Nybegynder
20. juni 2011 - 05:41 #9
Hej

Jeg benytter personligt MLHosting.dk og kan kun varmt anbefale dem. Der er ingen pis og papirer.

Deres service er mega god, og oppetiden kan man bestemt heller ikke klage over.

http://www.mlhosting.dk/kundecenter/aff.php?aff=066

Fra jeg bestilte mit hotel til jeg havde koderne gik der maks 4 timer ;o)
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2011 - 13:01 #10
http://www.unoeuro.com/ hvis du sener får brug for et Pro web hosting andbefaler de wannafind som er i samme firma konsept. der er så mange discont webhotels 95% af dem har den ene eller ande fejl, (amatør opratøre)
Avatar billede KHHP Juniormester
01. august 2011 - 12:19 #11
#9 vil du være så venlig at smide et svar.

Valget faldt på MLHosting, da de leverer det vi søger til den laveste pris.

Undskylder at jeg har været så fraværende, men har arbejdet på designet til hjemmesiden, og har også haft private sager, som har optaget min tid.
Avatar billede KHHP Juniormester
20. august 2011 - 09:27 #12
Lukket
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2013 - 15:56 #13
Meebox er vejen frem! :)
Se mere her: https://my.meebox.net/aff.php?aff=1080