Avatar billede Stenbideren Juniormester
18. juni 2011 - 23:22 Der er 12 kommentarer

Breve og billder skifter og forsvinder.

Min ca 2 år gamle Asus laptop med Win 7 Ultimate er blevet "urolig". Det viser ved at billedet pludselig kan skifte, eller at en ufærdig mail er væk i nogle sekunder og så kommer igen. Somme tider er den dog kommet over i "Kladder" når jeg skriver i G-mail. Idag er det dog blevet helt tosset, nu kan det skifte imellem de andre sider jeg har på skrivebordet, og en lang mail som jeg skrev på er helt væk.
Jeg TROR det er tastaturet der er blevet utroligt følsomt, men jeg kender ikke grunden.  Kan det passe at jeg har hørt om små programmer man kan hente ned som skulle kunne hjælpe på mit problem???
Håber på venlige svar til "Stenbideren"
19. juni 2011 - 10:36 #1
Velkommen til E. ...

Har den en TouchPad http://images.mylot.com/userImages/images/postphotos/2334363.jpg ?
Avatar billede Stenbideren Juniormester
21. juni 2011 - 13:47 #2
Ja den har en touchpad, men jeg bruger næsten kun mus.
Kan man slå den touchpad fra, jeg fror den er MEGET følsom og måske den er årsagen til miseren.
Mvh  Stenbideren
21. juni 2011 - 20:30 #3
... kig evt. i BIOS ?

Eller [Enhedshåndteringen] ?
Avatar billede Stenbideren Juniormester
22. juni 2011 - 11:20 #4
Jeg er bange for at røre i noget af "det sorte", så jeg fandt Enhedshåndtering. Men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre der for at slå musepladen fra, i "Tastatur" er der ikke noget der hedder touchpad, hvad mon jeg så skal gøre???
DEr står at det er en Standard PS/2 tastatur og at enheden
virker korrekt.?????      Kan man lave det mindre følsomt for berøring eller gøre noget andet??
Med venlig hilsen Stenfiskeren
22. juni 2011 - 18:52 #5
... bør findes i BIOS ?

(Andre i denne tråd ?)

www.eksperten.dk/spm/919015
www.eksperten.dk/spm/935571
???
Avatar billede Stenbideren Juniormester
18. juli 2011 - 12:28 #6
Jeg har forsøgt at få råd fra Importøren, prøvet med Fn F7 og hentet et lille program der hedder TouchFreeze, men lige meget hvad jeg gør er min touchpad lige hysterisk. Når jeg sidder og skriver i f. eks Word forsvinder billedet i nogen sekunder, hvis jeg har berørt TP. Det er meget irriterende at man "pludseligt" skriver et helt andet sted fordi cursoren har flyttet sig uden at man har set det.  Jeg KAN ikke slå den TP fra så jeg KUN bruger min mus!!!

Hjælp mig hvis nogen kan
Med venlig hilsen Stenbideren
18. juli 2011 - 12:44 #7
I min(e) WIN7 -> [Kontrolpanel] [Mus]  -  fanen [UltraNav] - her kan jeg disable Touchpad og mange andre ting der omkring...

www.thinkwiki.org/wiki/UltraNav
Avatar billede Stenbideren Juniormester
06. september 2011 - 09:39 #8
Jeg har forsøgt alt muligt, men maskinen er satdig ustabil. Nå jeg veænner meig vel til det.  Jeg håber jeg har fået lukket dette spørgsmål nu???
Hilsen Stenbideren
06. september 2011 - 10:23 #9
... det ER med stor sansynlighed TouchPad, som 'driller' ... den bør kunne Disables/slukkes/... et sted ...

www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
Avatar billede Stenbideren Juniormester
16. september 2011 - 09:42 #10
Jeg takker for hjælpen og ønsker at lukke spørgmålet.Problemet er ikke afhjulpet, der må være en fejl i maskinen, selv ASUS har ikke kunnet hjælpe mig.
Mange tak igen og hilsen  Stenbideren
Avatar billede Stenbideren Juniormester
29. januar 2012 - 10:58 #11
Jeg klikker alle steder hvor der er plads for reklamerne,men kan ikke finde nogen bokse med Akcepter svar.

HVORDAN lukker jeg de      spørgsmål???
mvh  Stenbideren
30. januar 2012 - 23:16 #12
Gentager -> www.eksperten.dk/faq#faq-3-5

En bruger har løst mit problem, men jeg kan ikke give ham points?
Brugeren har kun lagt en kommentar, hvilket ikke kan belønnes med point. Du beder vedkommende, i en kommentar, om lave et svar. Når han har gjort det, kan han tildeles points.

www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

---

I dette tilfælde når problemet ikke blev løst, kan du [Accepter] dit eget [svar] i #11 ovenfor ...