Avatar billede sascha Nybegynder
19. juni 2011 - 13:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Slette en kontakt der ikke er der

Hey
Outlook 2003. På trods ar at kontakten ikke er i adressekartoteket, så dukker han op når jeg sender til andre med samme start bogstav. Kan jeg slette et navn fra, ved ikke helt,Cachen?
Avatar billede foodear Praktikant
19. juni 2011 - 13:38 #1
Prøv at i >start>programmer>Windows Adressekartotek optræder han dér ?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2011 - 13:44 #2
Og du har ikke lavet en post regel hvor denne kontakt er en del af, så det er derfor han kommer med?
Avatar billede foodear Praktikant
19. juni 2011 - 13:53 #3
Eller gruppe ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. juni 2011 - 13:53 #4
Outlook gemmer disse adresser i en outlook.nk2 fil i din brugerprofil.

Det er lidt forskellig placering, afhængig af om du kører WinXP eller WinVista/7, så det letteste er nok at søge hele din PC igennem for *.NK2 filer (husk at slå til, at den også skal se i systemmapper og skjulte mapper/filer).

Når du har fundet den, kan du slette filen - så begynder Outlook forfra.

Jeg har aldrig prøvet at editere filen - men åben den i notepad, og søg efter den pågældende adresse, hvis du ønsker at beholde resten af "hurtigadresserne".
Avatar billede sascha Nybegynder
19. juni 2011 - 14:17 #5
Ole_Madsen lig et svar. Jeg kan ikke redigere filen, men så starter jeg bare forfra. Tak for hjælp og input fra alle
19. juni 2011 - 15:08 #6
Tips: Når den 'uønskede' person dukker op på listen, så 'pil' din ned til personen og [DEL] på tastaturet... Så er den væk fra omtalte *.NK2 fil..
Avatar billede sascha Nybegynder
19. juni 2011 - 16:07 #7
Ved du hvad karise_larry det er jo en hel del nemmere at gøre det på din måde. Lig du også et svar
19. juni 2011 - 16:45 #8
Ping...