Avatar billede dwj Nybegynder
20. juni 2011 - 13:21 Der er 1 kommentar

Tekst animation hakker lidt

Jeg har en tekst som køre nede i bunden af min flash fra højre til venstre lidt ligesom bunden på tv2 news, det er en lang tekst linie som køre langsomt hen over bunden hele tiden, jeg køre med 30 frames i sekundet, men den har det med at hakke lidt ind imellem.

Er der en måde som jeg kan få det til at køre helt flydende uden hak. ?? ?
Avatar billede kstdk1 Nybegynder
27. juni 2011 - 13:11 #1
Jeg har selv haft dette problem, og det ser desværre ikke ud til at der er noget at gøre ved det.
Jo, du kan højreklikke på teksten og trykke "Break Apart" to gange, men så er det lige pludselig ikke så dynamisk mere :-)