Avatar billede Uzuly Nybegynder
21. juni 2011 - 14:54 Der er 1 løsning

Hjælp til start af Drupal

Hej,
Jeg er helt ny med Drupal og helt blank :S Aj jeg kan godt sætte en moduler og blokke og så videre ind, men jeg kan fx ikke skifte logoet til mit eget og heller ikke uploade billeder.
Jeg synes jeg har sat skriverettigheder op på serveren, men jeg må have overset noget.

Jeg kunne godt tænke mig om der er en som kan hjælpe lidt over Skype eller noget. Hvis det er kan der godt falde lidt håndører af for det, men ikke alverden.

Håber nogen har lyst til at hjælpe.

/Jørgen
Avatar billede Uzuly Nybegynder
20. august 2011 - 09:41 #1
lukker