Avatar billede darkangel-dk Nybegynder
22. juni 2011 - 22:46 Der er 1 kommentar

Telia dongle og port åbning

Hejsa xpert'er ;)

Jeg er lige pt. stuck med sådan en lame dongle fra telia men de graver kabler den næste måned.

Anyways, nu sidder jeg og vil game wc3 og opdager så at jeg ikke kan få forbindelse til serveren, mit internet er helt fint oppe og køre på den.
Så regner med at det er en port i softwaren jeg skal åbne på en eller anden måde.

Kan i hjælpe mig med dette :)

Softwaren hedder Mtelia hvis det hjælper.

Andre forslag er meget velkomne.

Windows 7
Telia dongle med softwaren "Mtelia"
Avatar billede darkangel-dk Nybegynder
22. juni 2011 - 22:54 #1
Donglen jeg bruger er en huawei E367 btw.