Avatar billede byggemandflop Novice
27. juni 2011 - 12:08 Der er 1 løsning

Adobe PDF email

Vores ERP hedder XAL ver. 2.6. For at kunne printe faktura i pdf har vi installeret Formsprinter der danner en PDF. Når der er genereret en PDF og denne skal sendes som PDF i en email.
Problemet opstår når vi har brugere af XAL på terminal serveren der skal emaile via Adobe Reader X. Vi bruger Outlook (Volume licens) til at sende email, men når emailen er oprettet og vi skal taste modtager navne ind plejer man jo at have en popdown liste med de modtagere man sender ofte til. Denne popdown kommer desværre ikke, selvom NK2 filen importeret til brugerprofilen på terminalserveren...
Nogen der har en løsningen
Avatar billede byggemandflop Novice
27. december 2011 - 10:24 #1
lukket