Avatar billede Signe S Novice
06. juli 2011 - 17:38 Der er 2 kommentarer

mobilt bredbånd i Italien???

Jeg skal til Italien, og vil gerne høre, om der findes mobilt bredbånd som "taletidskort" ligesom man kan få i DK???
Jeg tænker det er billigere, end at slæbe mit telmorestick med...
Avatar billede websitebasen Nybegynder
09. juli 2011 - 20:51 #1
Hej LaererSigne,

Prøv at snak med din teleudbyder om det. Kan være du kan få dit nuværende sim-kort aktiveret til også at virke i Italien for et vist beløb.

Ellers kan du nok købe et mobilt bredbånd sim-kort i italien, som du kan benytte i dit nuværende modem. Prøv at oversætte mobilt bredbånd til italiensk og så søg på det på google.it og find en teleudbyders hjemmeside og oversæt den til dansk via. google.dk/translate, så kan du nok forstå deres tilbud og tage kontakt til dem.

Håber du kunne bruge det.
Avatar billede jesperlangarm Nybegynder
11. juli 2011 - 09:52 #2
Du kan godt få mobilt bredbånd i Italien. Brug aldrig dit eget mobile bredbånd i Italien, bliver alt for dyrt.

http://mobiltbredbandguide.dk/