Avatar billede krischjo Nybegynder
08. juli 2011 - 09:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Valg af størrelse på background-image

Hej Eksperten.dk

Jeg ville lige høre om et par forskellige ting.

F.eks. sidder jeg med 1920x1024 (eller sådan noget) i opløsning, og derfor har jeg valgt et ret stort billede til at være mit baggrundsbillede, men det vil selvfølgelig se helt forkert ud til folk med lavere opløsning.

Er der nogen ideél måde at vælge sin størrelse på sit baggrundsbillede?
Og er der nogen opløsning som ville være bedst at designe i?

Vh
Kristoffer S.
Avatar billede Spench88 Nybegynder
08. juli 2011 - 09:54 #1
hvis det er til et background-image, så skulle du næsten lave et selv som man kunne få til at repeate. sådan at den var feks. 1024px høj. og 1px bred. lej med noget gradient i photoshop.
Avatar billede krischjo Nybegynder
08. juli 2011 - 23:01 #2
Det er svært ved  at blive godt da jeg vil have farven til at graduere.
Avatar billede krischjo Nybegynder
09. juli 2011 - 12:58 #3
Når der sker vist ikke rigtig mere? :)