Avatar billede norberg Juniormester
14. juli 2011 - 19:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Finde af dobbelt filer på ens PC'er, hvordan?

Når man har mange harddesk med en masse ting på og man gerne vi se hvad der ligger dobbelt.

Hvordan gør man dette og kan Vista dette eller skal man installere et hjælpe progrem??

Jeg har f.eks. lige slettet ca. 10GB med billeder der lå dobbelt på 2 forskellige harddeske, men findes der et program der kan finde dobbelt filer på ens maskine, ved at lave en søge funktion?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juli 2011 - 19:06 #1
http://www.prismaticsoftware.com/dupdetector/dupdetector.html
Har dog ingen erfaring med dette program.
14. juli 2011 - 19:09 #2
Avatar billede norberg Juniormester
14. juli 2011 - 19:09 #3
Jeg har selv fundet løsningen, jeg har downloaded dette program:

Dublicate File Finder

http://www.auslogics.com/en/software/duplicate-file-finder/
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juli 2011 - 19:13 #4
6 minutter til du selv fandt løsningen?????
Bad karma synes jeg.
Avatar billede norberg Juniormester
14. juli 2011 - 19:14 #5
Beklager karise_larry, dit svar var rigtigt, men jeg fik ikke givet dig point, da jeg selv fandt samme løsning og ikke havde opdateret, så jeg så dit svar for sent.
14. juli 2011 - 19:18 #6
... kunne huske den fra en anden tråd ...
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juli 2011 - 19:19 #7
Du så da hans kommentar inden du accepterede dit eget.
Man skal nemlig først lægge svar og herefter acceptere. Her ville Karise_Larrys indlæg være synligt inden du accepterede da hans indlæg lå før dit eget.