Avatar billede psy-kexe Nybegynder
18. juli 2011 - 17:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bundkort stået af. Har brug for tips. :)

Hej eksperter.
Jeg har i lang tid sat på min bærbar, da min stationær stod af for godt et halv år siden, og nu har jeg altså tænkt mig at få den op at køre.

Mit problem er at jeg har 4x 1GB RAM så jeg skal gerne finde et bundkort som kan køre 4x RAM og helst gerne samme socket, så jeg slipper for at købe nye ram også.

Jeg vil skyde på at jeg samtidigt skal have en ny CPU nu hvor jeg er igang.

Men ja, mit tidligere bundkort var en NVIDIA nForce 650i SLI - P5N-E SLI http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5NE_SLI/

Alle specificationerne på RAM sockets osv. står derinde.

Så det jeg gerne vil have lidt hjælp med.
Det er et bundkort som kan køre mine nuværende ram, 4 af slagsen.
Og gerne mit grafikkort som er et Radeon HD 5570, hvilket er ret nyt.

Jeg har kigget lidt på http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=425364
Men jeg er i tvivl om den kan køre min ram og mit grafikkort.
Har også kigget på denne CPU: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4281654

Socket skal være 775, så vidt jeg læste mig til. :)

Så jeg vil gerne bede om lidt hjælp til et nyt bundkort, en ny processor, den skal kunne køre mine 4x RAM blokke, og mit grafikkort. :)

På forhånd tak. Glæder mig til at høre fra jer. :)
Avatar billede psy-kexe Nybegynder
21. juli 2011 - 03:42 #1
Bump
Avatar billede psy-kexe Nybegynder
23. juli 2011 - 19:12 #2
Der er ikke meget hjælp at hente her. :/
Det var ellers ikke det mest indviklede spørgsmål, ville bare have svar på om jeg kunne køre det bundkort, og om den kunne køre mine computerdele.
Avatar billede psy-kexe Nybegynder
30. juli 2011 - 18:44 #3
Ingen hjælp ser det ud til.
Tak.