Avatar billede skildpadden Nybegynder
20. juli 2011 - 11:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Freelance arbejde

Er der nogen som ved hvor jeg kan finde en freelancer til lidt arbejde i Photoshop?

Det må meget gerne være en dansk side (hvis muligt).

Der er tale om mindre arbejder (har desværre ikke tid til at selv at sætte mig ind i Photoshop).

Tak for hjælpen...
Avatar billede webweaver Praktikant
20. juli 2011 - 12:15 #1
Du kan evt. kontakte mig og fortælle lidt nærmere.
Du kan finde mail oplysninger på min hjemmeside ...
Avatar billede uap Nybegynder
20. juli 2011 - 18:57 #2
Du er velkommen til at kontakte mig og fortælle lidt mere om, hvad det er du har brug for.
Avatar billede Freebooter Nybegynder
31. juli 2011 - 11:31 #3
Hej Skildpade

Hvis du ikke allerede har fundet en som kan hjælpe dig, er du velkommen til at kontakte mig mhp et samarbejde.
Jeg kan nævne at der blandt mine kunder er alt lige fra private kunstnere til professionelle fotografer og store offentlige institutioner.
Ingen opgave er for lille og meget få opgaver er for store.
Jeg laver både avanceret reklame/billedmanipulation, enkel RAW-konvertering, kreative opsætninger, massebehandling og meget mere.

Du får altid et prisestimat før en opgave påbegyndes.
Ring og hør mere!

Vh Brian, M:60770465
www.workflow.dk
Avatar billede skildpadden Nybegynder
04. december 2011 - 00:17 #4
Lukker..