Avatar billede ssmadsen Nybegynder
23. juli 2011 - 20:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kom til at slette "Garmin" mappen fra min Garmin GPS.. Nu kan computeren ikke finde den?

Hej Alle ..

Jeg sidder og roder lidt med min Garmin Nüvi 760. Jeg får så uheldigvis formateret den forkerte disk på den. Jeg har et SDkort i siden af den, som var den der var meningen der skulle slettes, men det blev i stedet "Garmin" mappen, som åbenbart indeholder alle "system filer" eller hvad man nu skal kalde dem ..

Og dette gør nu at jeg ikke kan finde min GPS med Garmin Webupdater. Jeg tænker der helt sikkert, har været nogle filer i den mappe som er blevet slettet, som har været nødvendigt for dette..

Har nogle en idé til hvad jeg kan gøre? Så hører jeg meget gerne fra jer ..
Avatar billede wappa Nybegynder
24. juli 2011 - 09:53 #1
Hvorfor ringer du ikke til garmins support http://www.garmin.com/dk/company/contact_us/
Avatar billede ssmadsen Nybegynder
14. august 2011 - 22:20 #2
Downloadede softwaren efter en google søgning.