Avatar billede matthiasmoeller Praktikant
28. juli 2011 - 17:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Facebook Chat

Jeg har i snart to uger nu haft problemer med den nye Facebook Chat:

Lige siden den nye chat kom har ingen af mine venner været online, og det kan ikke passe da jeg har knapt 300.
Der er ikke den der grønne plet ud fra nogle af mine venners navne i chatten, hjælp hvad gør jeg?
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. juli 2011 - 07:41 #2
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. august 2011 - 16:57 #3
Er ved at gå mine spørgsmål igennem, og ser at der ikke er lukket her. Har du fået svar på dit spørgsmål, luk da venligst spørgsmålet, ved at afgive point til dem der har været med til at løse dit problem. Jeg selv samler ikke på point, så er det mig der har hjulpet, læg da selv et svar og accepter det.

OBS. Dette er en copy/paste meddelelse, så er der nogen der af en eller anden grund, føler sig stødt, undskylder jeg ;o)