Avatar billede l3kris Nybegynder
02. august 2011 - 17:59 Der er 1 løsning

Crossfire - kombination af to forskellige?

For 1½ år siden købte jeg et Club 3D Radeon HD5850 grafikkort. Nu står jeg og overvejer at opgradere - og havde egentlig tænkt på at bruge Crossfire ved blot at sætte endnu et grafikkort af samme slags i. De er imidlertid ikke til at opdrive, ikke i Danmark i hvert fald.

Nu spørger jeg så jer, kære eksperter: Vil det være "selvmord" at købe XFX Radeon HD5850 og sætte i (pris omkring 1300,-)?

Eller er der en anden løsning, som er endnu bedre, uden at være markant dyrere?

På forhånd tak for jeres input :)
Avatar billede l3kris Nybegynder
10. august 2011 - 12:13 #1
Nå, for god ordens skyld har jeg fundet ud af følgende: sålænge kortene er fra samme serie, kan de kombineres, også selvom de er fra forskellige producenter.