Avatar billede Mathias Praktikant
07. august 2011 - 20:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Z906 + Asus P8Z68-V -- DTS Digital Surround Sound

Hej derude
Jeg sidder og kan simpelthen ikke få min computer til at sende decoded DTS Digital Surroundsound ud til mit Logitech Z906 anlæg. Mit motherboard er et nyt Asus P8Z68-V, og det skulle gerne kunne klare lyden. Jeg har forsøgt både at køre lyden gennem 6-kanals kablerne, som fulgte med Z906 og den optiske udgang. Men tilsyneladende kan jeg ikke få computeren til at sende decoded lyd ud. Der er en lille diode, som lyder på mit Z906, når der kommer 5.1 DTS og dette virker fint på f.eks. en blu ray afspiller??

Håber, at der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak :)
Avatar billede ZirexDK Nybegynder
07. august 2011 - 23:14 #1
Du kan muligvis vælge output i din Lydkortsdrivers software. Der burde være mulighed for at vælge Primær lyd Output :)

//
ZirexDK
Avatar billede Mathias Praktikant
30. december 2011 - 12:26 #2
tak