Avatar billede starfighter55 Novice
08. august 2011 - 18:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Update error

Hej...

Jeg blir ved med at få en error når jeg skal update windows 7 ultimate 32 bit..

Skal windows reinstalleres..?? Har prøvet flere gange at søge google og hentet diverse prg, men intet hjælper...

http://img855.imageshack.us/img855/3725/updateerror.png
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2011 - 19:07 #1
formater og re install det
Avatar billede starfighter55 Novice
08. august 2011 - 19:18 #2
Øv det er en lidt trist handling, men hvis det er det der skal til...

Venter lige og hører om der kunne være flere løsninger...
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2011 - 21:30 #4
Prøv at se hvad det er for noget, som ikke kan installeret. Jeg har selv haft problemer med Microsoft Netframework. Løste problemet ved at afinstallere og geninstalleret Framework.
Avatar billede flemon Nybegynder
09. august 2011 - 02:14 #5
Er det en ganske almindelig Windows Update vi snakker??

Hvilen fejl får du??

Er datoen sat til D.D?
Avatar billede flemon Nybegynder
09. august 2011 - 02:16 #6
Arh, så ikke lige dumpet.

Hvilke opdateringer prøver du at hente? Har du genstartet siden du sidst opdaterede?
Avatar billede starfighter55 Novice
09. august 2011 - 15:48 #7
Hej..

Datoen er sat til den rigtige, og har genstartet flere gange.. Prøvet at installere updateringer flere gange...

Flemon. Min første indlæg der er et link, der er min fejl besked..

Security Update for Windows 7 (KB2555917)

Download size: 1,1 MB

Security Update for .NET Framework 3.5.1 on Windows 7 SP1 x86 (KB2478662)

Download size: 1,8 MB

You may need to restart your computer for this update to take effect...

Det er disse updates jeg ikke kan update...
Avatar billede flemon Nybegynder
09. august 2011 - 16:33 #8
Har du prøvet at hente opdateringerne manuelt fra Microsofts hjemmeside, og selv installere dem`?
Avatar billede starfighter55 Novice
24. august 2011 - 01:19 #9
Hej..

Jeg bliver nødt til at vende tilbage i starten af oktober, jeg er ikke hjemme ved min pc før da jeg er udenlands og arbejde..

Takker mange gange for jeres hjælp, men Flemon jeg havde prøvet at installere direkte fra microsofts hjemmeside..

Takker
Avatar billede starfighter55 Novice
21. oktober 2011 - 22:04 #10
Hej...

Efter jeg er kommet hjem og updatet mit windows for nye opdateringer er den sgu selv gået i orden..

Tusind tak for hjælpen...