Avatar billede Mikkel1234117 Nybegynder
08. august 2011 - 22:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Facebook Problemer hjælp mig

Hej alle sammen jeg har et stort problem med facebook. når jeg går ind på facebook og vil chatte med mine venner står der de er offline, det gør der på alle computer og alle browser, nogle der ved hvad der er galt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. august 2011 - 22:15 #1
Velkommen til eksperten.dk :)
Dette forum kan være svært at finde ud af, men tager man sig tid når spørgsmålet skal oprettes, er det faktisk ikke så svært alligevel :)

Når du opretter spørgsmål i denne kategori står der:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Ved at du bruger den rette kategori, får du hurtigere svar.
Se bl.a. www.eksperten.dk/faq#faq-2-2

Jeg vil anbefale at du bruger en bedre kategori.
Husk at gennemgå dit spørgsmål for manglende oplysninger, såsom styresystem, bærbar/stationær m.m. (jo flere oplysninger jo bedre!)
.
Inden du opretter nyt spørgsmål er det vigtigt at du lukker dette spørgsmål først. Se her hvordan: www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede Mikkel1234117 Nybegynder
08. august 2011 - 22:24 #2
tak
Avatar billede Rohde88 Nybegynder
13. september 2011 - 17:44 #3
Hej Har et stort problem... hjælp mig!!

når jeg kommer på facebook hjemmeside og vil logge ind så kan jeg godt logge ind men kommer på en side for annoncer og sådan, hvordan kommer jeg tilbage til min egen profil igen?

igår var det ingen problem men i dag kan jeg ikke komme på min mobil er jeg blokeret nogle dage eller?

hjælp søges!!

MVH Dennis Rohde

Email. drohde97@gmail.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. september 2011 - 17:51 #4
Rohde88
Opret lige dit eget spørgsmål, så kigger vi på det.