Avatar billede mette12 Nybegynder
09. august 2011 - 01:15 Der er 3 kommentarer

Grafik kort

Hej
Jeg ikke god til alt det her computer halløj
Men jeg har fået installeret windows 7 32-bit . Mit problem er så at jeg synes billedet på skærmen er mere bred.
Jeg har prøvet at ændre det under
display --> screen resolution
hvor det højeste er 1024-768 og det laveste er 800-600 og i kolonnen for display halløj står : "Generic PnP Monitor on standard VGA Grafics Adapter".

Hvordan får jeg det til at blive normal? Jeg har prøvet at google lidt, men det står på engelsk, så det forstår jeg ikke helt :(
Avatar billede flemon Nybegynder
09. august 2011 - 01:36 #1
Hvilken maskine er der tale om? Det lyder som en stationær??

Hvis det er en stationær, hvilken skærm og model er det?

Du installere den skærmdriver der passer til Win 7. Det lyder som om du har kørt noget andet, evt. Windows Vista eller XP på maskinen før i tiden?
Avatar billede mette12 Nybegynder
09. august 2011 - 17:32 #2
Jeg har denne bærbar:
http://www.asus.dk/Eee/Eee_PC/Eee_PC_1201HA_Seashell

Jeg har kørt windows Vista før..Hvor finder jeg det jeg skal installere?
Avatar billede flemon Nybegynder
09. august 2011 - 18:03 #3
Hent den driver der er inde på den side. Under download --> VGA.
Den skal du hente, pakke ud og derefter køre installationsfilen. Det burde fikse det