Avatar billede mereviden Nybegynder
09. august 2011 - 14:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xc0000005)

Først...jeg kunne ikke finde en "kategori", hvor jeg synes spørgsmålet passer helt ind...men prøver denne. Sorry hvis det er forkert sted !

Jeg har problemer med afvikling af JAVA.

Den 25.juli 2011 lå der pludselig :o) en logfil, der siger: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xc0000005) at pc=0x03262c53, pid=1608, tid=596.

Siden har jeg ikke kunne se foto/billeder m.m. all-round internettet.

NETBank - og internettet generelt - er blevet mere og mere LANGSOM siden.
Når NETBank starter op, vises der 2 JAVA iconer i Processlinien !

JAVA´s hjemmeside har jeg "rundet" men blev ikke klogere:
http://www.java.com/en/download/help/exception_access.xml

AVAST og Ad-Aware siger begge "alt ok"

ALT SOFTWARE bliver løbende/automatisk opdateret.

JAVA Vers.6 update 26 (build 1.6.0_26-b03).
Windows XP
IE8.

Jeg er bestemt INGEN "ørn" til dette og aner ikke hvad jeg skal kigge efter, Sorry.
Håber der findes en "pædagogisk og tålmodig" JAVA-kyndig herinde
.....smil....som kan hjælpe eller give forslag til løsning.

Er løsningen mon, at afinstallerer JAVA (tilføj/fjern programmer)og installerer påny fra http://www.java.com/en/download/  ?
Avatar billede olebole Juniormester
11. august 2011 - 00:13 #1
<ole>

Java og JavaScript er to helt forskellige sprog, der stort set kun har fire ting tilfælles: J, A, V og A  =)

Læg selv et svar, så tråden lukkes - og opret spørgsmålet i Java kategorien

/mvh
</bole>
Avatar billede mereviden Nybegynder
11. august 2011 - 01:00 #2
Tak "olebole", så er det vist på plads....J, A, V og A :o) . Jeg forsøger i Java kategorien. Mvh Gitte
Avatar billede mereviden Nybegynder
11. august 2011 - 01:05 #3
?