Avatar billede peston Nybegynder
13. august 2011 - 04:57 Der er 7 kommentarer

Hjælp til Philips 32PFL4606H/12

Hej alle i kloge hoveder

Jeg købte et Philips 32" i går, men har kæmpet siden jeg satte det i stik kontakten

Mit problem er at jeg ikke kan finde nogen HD kanaler overhovedet

Data for tv'et: 32PFL4606H/12:
Billede/display
Display: LCD Full HD
Diagonal skærmstørrelse (metrisk): 81 cm
Diagonal skærmstørrelse ("): 32 tommer
Panelopløsning: 1920 × 1080p pixel
Billedformat: 16:9
Lysstyrke: 400 cd/m²
Dynamisk skærmkontrast: 100.000:1
Svartid (typisk): 2 ms
Billedforbedring: Pixel Plus HD, Digital Natural Motion, Aktiv kontrol, 400 Hz Perfect Motion Rate
Lyd
Udgangseffekt (RMS): 20 W (2 x 10 W)
Lydforbedring: Automatisk lydstyrkejustering, Ren lyd, Incredible Surround, Diskant- og basregulering
Tilslutningsmuligheder
Antal HDMI-tilslutninger: 3
EasyLink (HDMI-CEC): System-lydkontrol, System-standby, Afspilning med et tryk, Systeminfo (menusprog)
Antal komponenter i (YPbPr): 1
Antal scart-stik (RGB/CVBS): 1
Antal AV-tilslutninger: 1
Antal USB-stik: 1
Andre tilslutninger: Antenne IEC75, Common Interface Plus (CI+), Digital lydudgang (koaksial), PC-indgang VGA + lydindgang L/R, Hovedtelefonudgang
Multimedieprogrammer
Multimedietilslutning: USB
Formater for videoafspilning: H264/MPEG-4 AVC, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4
Formater for musikafspilning: MP3
Formater for billedvisning: JPEG
Komfort
Elektronisk programguide: 8 dages elektronisk programguide
Nem installation: Guide til kanalinstallation, Guide til indstillinger
Brugervenlig: Et enkelt tryk på knappen Home, Brugervejledning på skærmen
Skærmformat-justeringer: 4:3, Automatisk udfyldning, Autozoom, Filmudvidelse 14:9, Filmudvidelse 16:9, Undertekst-zoom, Super Zoom, Uskaleret, WideScreen
Tekst-TV: 1000 siders smarttekst
Firmwareopgradering: Automatisk firmwareopgraderingsguide, Firmwareopgradering via USB
Tuner/modtagelse/transmission
Digital TV: DVB-C MPEG2*, DVB-C MPEG-4*, DVB-T MPEG-2*, DVB-T MPEG-4*
Videoafspilning: NTSC, PAL, SECAM

(der er sikkeret for meget data men hellere det hele end for lidt :D)

Jeg har yousee som antenne udbyder og under deres kanaloversigt for min adresse kan jeg se at jeg burde kunne se DR HD,Kanal 5 HD, ect ect

Jeg har opdateret til nyeste version , taget antennekablet fra væggen og sat det i tv'et

Hvad kan der være galt ???
Kan antennekablet være for gamelt??

Svar udbedes :)
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2011 - 09:41 #1
Er du sikker på at du har intastet de rigtige nr, når du søger på kabel tv, ellers prøv at spørg her.

http://www.flatpanels.dk/
Avatar billede peston Nybegynder
13. august 2011 - 22:50 #3
jeg har naturligvis tjekket om jeg har tastet forkert på yousee men tak for svaret
Avatar billede PKservice Nybegynder
14. august 2011 - 18:36 #4
Jeg har samme problem... ingen HD kanaler. Jeg fundet ud af der mangler at komme en "bjælke" frem hvor man kan indtaste netværksnummeret fra YouSee.
Hvis de løser problemet må du meget gerne kontakte mig.
Avatar billede peston Nybegynder
14. august 2011 - 21:25 #5
PK- Min bjælke kommer heller ikke frem men har sat den manuelt ind under de analoge  men ved ikke om det virker under de digitale

Men jeg venter svar fra Philips supportforum om problemet så når jeg ved noget skal jeg nok skrive det herinde
Avatar billede DonJohan Nybegynder
18. august 2011 - 15:41 #6
Jeg havde samme problem men fik løst det efter nogen tid.

Home -> Setup -> Search for channels -> Re-install channels -> Denmark -> Cable(DVB-C) -> Settings -> Frequency scan FULL -> Done -> Start

Tager godt nok en evighed og finder en masse kanaler man ikke kan se, og dobbelt af flere kanaler, men dem kan man bare fjerne manuelt.
Avatar billede peston Nybegynder
19. august 2011 - 06:13 #7
Jeg har også fået løst problemet på næsten samme måde , jeg skulle bare først ind under instillinger og sætte netværks-id ind et eller andet sted og jeg installerede IKKE under danmark men under andre

Syntes at det er idioti at phililps ikke sender en bruger vejledning med som virker  :(