Avatar billede hkprofil Forsker
27. august 2011 - 11:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slette i Stifinder

Jeg har en hel del fotos jeg skal slette i Stifinder. Da de ikke ligger i rk-følge, benytter jeg ctrl til at "springe" fra foto til foto, men ofte går det galt og jeg får blot en flok kopier - hvad gør jeg forkert? På forhånd tak!
Avatar billede saudoo Nybegynder
27. august 2011 - 11:41 #1
Du kommer til at trække på et af ikonerne hvorefter du slipper musen. Når du gør sådan begynder starter du en kopiering.

Du skal bare trykke noget hurtigere med musen, når du markerer dine billeder. :) Enten det, eller, som alternativ, kan du holde CTRL nede mens du vælger dine billeder med tasteturet. Dette gøres med piletasterne, og tryk på mellemrum, som fungerer som erstatning for en museknap i dette tilfælde.
Avatar billede hkprofil Forsker
27. august 2011 - 12:25 #2
1000 tak, den med piletasterne virkede! Send venl. svar!
Avatar billede saudoo Nybegynder
27. august 2011 - 12:56 #3
Velbekomme. :)